......................................................................................................
Az oldalon található fotók nagy részét én készítettem a kertünkben,többit a NET-en találtam...
......................................................................................................
Mi minden érdekel igazán?Mit csinálok szívesen?
Most ha így hirtelen fel kellene sorolnom akkor azt mondhatom,hogy érdekel a fotózás,gasztronómia,utazás,zene,mese,képszerkesztés,kézikötés,varrás
Kreatívkodás:legyen az porcelánfestés,szalvéta technikával való foglalkozás,gyöngyözés.
Az a baj,hogy annyi időm nincs,hogy mindenbe "bele tudjak kóstolni".
De ezek közül a dolgok közül jó pár megtalálható weboldalaimon vagy itt,a blogjaimban.
......................................................................................................
..............................................
*Weboldalaim*
-
ÚJ:kreatív-sarok-
-100csillag-Mesebarlang-Kötés mindenkinek-
..............................................
-Marybellgyerekruha -Zenoygyöngy-
..............................................
.....................................................................................................
FELHÍVÁS!!!
További blogjaim elköltöztek-2013.aug 15-i időponttal
az új weboldalamra http://kreativ-sarok.gportal.hu
,
ahol szívesen látok minden kedves érdeklődőt rengeteg friss tartalommal.
Érdemes lesz gyakran benézni...
......................................................................................................

2013. március 14., csütörtök

*Tavaszból-tél

Amikor reggel kinéztünk az ablakon azt hittem elájulok!
Nem akartam elhinni,hogy visszajött a tél...
Még múltkor amikor azt terveztem,hogy végre a "hosszú hétvégét kihasználom",és nekiállok a kerti sürgős munkáknak nem gondoltam,hogy bent kell maradnunk.
Végre elkezdtem volna a régi álmomat megvalósítani,ami a futó rózsák alatti,melletti nagytakarítás,rendbeszedés lett volna,de megint várat magára a dolog...
Végül is van mit csinálni idebent is (a suliba kell beadnom a leckét,meg kell csinálnom egy fontos vizsga előkészítőt is),úgy,hogy van mit csinálni  tanulás "terén"...
Úgy is elmaradtam egy kicsit...
Közben állandóan kattog az agyam,hogy mit-hogyan csináljak,hogyan legyen rövid időn belül egy kis "bevételünk" úgy,hogy a kicsiket is el tudjam itthon látni,és legyen is miből...
Ezért napi szinten olvasgatok,tanulok olyan embertől/emberektől akik abban segítenek amik már régóta ott "motoszkálnak a fejemben",hogy  hogyan "álljak a saját lábamra,és ne legyek egy munkáltatónak kiszolgáltatva"...
Egyre jobban -e felé vettem már az irányt úgy érzem,de azért elő-előkerül néhány kételyem ezzel kapcsolatban...
Valamikor,amikor megmutattam egy ismerősömnek,hogy miket csinálok azt mondta,hogy:
"neked ezt kell csinálnod,miért nem csinálod?"...
Akkor döntöttem úgy,hogy régi vágyam váltom valóra,és belekezdek egy egyedi,számomra "szerelem",és mindig többet adó,készítő dologba amibe bele teszem minden tudásomat annak reményében,hogy rövid időn belül (max.1/2 év) úgy tudjak itthon maradni a gyerkőcökkel,hogy ne attól kelljen félnem,hogy mikor mondják azt,hogy "mától már nem kellesz!"...
Egy biztos!
Nem lesz könnyű,de nem adom fel!
Látok benne fantáziát,és kitartást is érzek magamban ahhoz,hogy amit elterveztem végig tudjam "vinni"...
Már weboldalam is elindult végre ezen cél felé,mára már ott tartok,hogy "le kell tisztáznom",és végre "publikussá" tennem,hogy meg tudja nézni bárki...
Az itthon töltött "x" év alatt már elkezdtem valamit,valamit,amiből nem is gondoltam volna,hogy később,így "öregebb fejjel" tudok majd "építkezni"...
Ha kíváncsi vagy kedves Olvasó,hogy miről is írtam itt,mire "céloztam" kukkants be egy régi weboldalamra,ahonnan elindultam,és hamarosan "berobbanok" egy újjal,egy álmommal...
Weboldalam
Addig pedig amíg az új  weboldal "beindul,publikus lesz" mutatok 1-2 NET-en talált fotót ami annyira,de annyira "megfogott"...
Fűszerkert,de nem csak annak való szerintem...
 
Képek forrása:NET

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...